Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O attığınız deprem haritası sanki olan depremleri gösteriyor tam fay hattı değil de yanlış okumuşta olabilirim. Noktalar da büyğk haritayı çözmek zor biraz
E zaten fay hattı varlığını olunca anlayabiliriz hocam