Uyarı: Kahvede ki dayı muhabbeti çevireceğim jeoloji den pek anlamadığım için.
Bence yalan değildir, bu tip şeyleri öngörü veya tavsiye olarak almalıyız. Ama tabi bizim mahallede bi kurum var o yayınladıysa he diyip geçebilirsiniz.
Bu tip şeyler manipüle ediliyor bile olsa denize yakın bölgelerde olması, denizlerde ki fay hatlarının daha güçlü olmasından kaynaklı.
Yoksa bahçene palmiye diksen veya 2 bina arasından belediyenin süs havuzunu görsen bile bir değer katıyor. Bu ise hayati önem arz eden bir kriterdir.
Eğer bu fay hatları olmasaydı ülkenin yatırımı nasıl olurdu veya bu fay hatları rahatladığında(deprem sonrası) bu kırmızılık da gidiyor mu ?