Kyrex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlla o bölgenin altından fay hattı geçmesine gerek yok bildiğim kadarıyla. Yakında bi yerde kırılma olur o bölgede hissedilir.
Fay hattı keşfedilmemişde olabilir.
Hocam fay hattı keşfedilmese böyle bir harita neden çıkarılsın ki onu anlamadım ben de 😅
Bu kadar gelişmiş bir teknoloji var diğer yerlerdekini keşfediyor da bu fay olmayan dediğimiz yerleri neden keşfedemiyor.

Yoksa illaki deprem olabilir her yerde Allahın dediği olur fay olmasa da tektonik hareketle çöküntü ile va olabilir ama o kadar deprem uzmanı 1 tanesi çıkıp haritada sıkıntı var güncelleyelim demiyor