Turkiye’ye geldikten sonra hemen alımını yaptım. Aldığım günden beri(15 günde) hesabım 2 kere kapandı geri açtığımda da mavi tik gitmiş oldu. Herhangi bir iade de gelmedi abonelik ödemesi ile ilgili. Bilgisi olan var mı ?