şikayetvar'ın iş modeli şikayet eden kullanıcılar üzerinden firmalara cevap verebilmek için parayı üyelik satmak üstüne.. o yüzden onlarla iletişim kurularak çözüleceğini sanmıyorum.. ancak daha önce de firmaların şikayetvar hakkında bir dünya dava açtığını vs okumuştum internette fakat hala aynı tas aynı hmam gittiğine göre belli ki çokta sonuç alınamamış.. ha ben ne kullanıcı olarakta o siteyi başarılı bulmuyorum aksine çok gerzek bir sistemi var ama işte sektörde ilk olmanın ekmeğini yiyor hala.. gün gelir devran döner ya kendini düzeltir ya silinir gider ama biz görür müyüz onu bilemiyorum..
içeride tanıdığı var kısaca anladım.