MehmetTurp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 ay önce rat yedim ☺
Geçmiş olsunda ben rat yiyemezsin demedim yorumu anlamamışsın.
Ben sana format attıktan sonra yediğin virüsün tekrar bulaşması imkansız denecek kadar zor diyorum sadece.