Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba asılsız firmamız hakkında bir çok şikayette bulunmuş hepside fake.
şikayetvara bunu ilettim lakin boş boş cevap verdiler daha önce başına gelen arkadaşları gördüm topluca bu firmayı şikayet etsek bi yere varabilirmiyiz?