stealer dediğimiz şeyler her yerden bulaşabilir, büyük konuşmamak lazım. Günümüzde e-postalardan gelen pdfler, word dosyaları ile çok güzel yayılıyor. Kurumların içini kevgire çevirdiler.
Hedef odaklı çat çut saplıyor millet.
Ondan sebep macOS gibi daha az hedef alınan işletim sistemleri kullanmak ve yediğine içtiğine dikkat etmen gerekli.