Hocam telefon güncellemek artık bir alışkanlık olmuş ben şuan iphone 6si ile yazıyorum ve çok memnunun öncelikle bu güncel hastalığından kurtulmamız gerek işte o zaman teknoloji bizim için çok faydalı olur geçmiş olsun