DarthWorm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 büyüklerin 2.marketinde çalışıyorum şartlar pek iyi değil o yüzden
1”1 de çalışıyorsanız orası kadar kötü değil, emin olun.

BİM de çalışıyordum ben sigorta girişi için 2 3 ay
1.1 ve s0q da çalışan arkadaşlarıma göre aşırı memnundum

Migrosta kuzenim kasap bölümünde, gayet iyi olduğunu söylüyor