3 büyüklerin 2.marketinde çalışıyorum şartlar pek iyi değil o yüzden
11 de çalışıyorsanız orası kadar kötü değil, emin olun.
BİM de çalışıyordum ben sigorta girişi için 2 3 ay
1.1 ve s0q da çalışan arkadaşlarıma göre aşırı memnundum
Migrosta kuzenim kasap bölümünde, gayet iyi olduğunu söylüyor