Koray adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim bildiğim kadarıyla asgari fazlası, yemek kartı, market kartı gibi gibi ödemeleri oluyor.

Erkek adam market işinde çok daha yorulur hocam. Malum ağır işlere erkek lazım
3 büyüklerin 2.marketinde çalışıyorum şartlar pek iyi değil o yüzden