Konu
Migros'da Çalışan Varmı ?
09-08-2023, 23:16:37
#3
depresanz
Maaş ve yan haklar konusunda güzel bir şirket. Her sektörde olduğu gibi migrosta da kötü yönetim kötü ekip var. Totale bakarsak çalışılır.