sesar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba;
Bana göre en kötü yanı forumdan bir arkadaşın verdiği bilgiye göre bankalarla uyumlu değilmiş.

Benim için önemli olan şey ise internet. Gittiğim heryerde internetimi cihazlarıma paylaştırarak hızlı bir şekilde kullanabilmek.
Örneğin aylık 100-200 gb gibi olabilir.

Sonrasında konuşma süresi olabilir örneğin aylık 1000 dakika.

SMS in bir cazibesi kalmadı operatör anlamında. SMS artık sadece ticari toplu iletiler için önemli.
Merhaba, Gsm tarafında hizmet yeni başladığı için bankalarda çalışmalar devam etmektedir en kısa sürede aktif edilecektir.