Biri maaşımdan vergi kesilmiyor yeni mi çıktı demiş

İşte bu kitlenin oy verdiği kişiler ülkeyi yönetiyor.
Sen vatandaşa brüt maaşı ver. 1 ay cebinde dolaştırsın sonra vergisini ödettir bak o kişi oy verirken nasıl düşünerek oy veriyor. Muayene parasını bile eczaneden alınan ilaç parasına katıyorlar, eczanede neye para ödemişiz diye özellikle detaylı fiş verilmiyor. İşte bir halk böyle cahil bırakılarak yıllardır sömürülüyor.