hocam sımdı şöyle dıyım bır prestashop panel kontrolu ettınızmı bılmıyorum ama suan prestashop admın panel olsun kur sıstemı cevırı hersey muazzam demekkı sız prestashop tam test etmedınız anlasılan burdan cok musterımıze prestashop kurduk suan ındexlemeler satısları arttı opencart gelıstırıcılıgıde yaptım ama prestasdakı gelısmıs sıstemı bır magento ıle bır tutabılırım opencart cerez cunku yanlıs anlamayın gelsıtırıcı olarak az kısıyız ama emın olun daha dun bıle bır musterımıze bu hafta bıle bır musterımızın ısını teslım edıyorum ve musterı gorunce sasırıyor ondan dolayı bence net olarak demo panellerını gormenız yeterlı hocam
Yorumunuz için teşekkür ederim ama hocam yani misal bu forum olsun diğer forumlar olsun incelediğimde Magneto diyor herkes ama o scripte ait konular yok denecek kadar az bu forum da o da sadece soru amaçlı prestashop konularıda bu forum da konu olarak gördüğüm 2 3 kişi var ama opencart da 5 -10 kişi var iş öyle olunca da insanın kafasına takılmıyor değil yani birde bu prestashop da XML modülü ücretsiz diyor du ama hepsi de ücretli admin paneli TR dile çevrilmiyor Google translate kullandığımda admin panelinde ki menü mal oluyor müşteri panelinde çok fazla TR dil eksiği var müşteri panelini fazla incelemedim henüz peki sitenin performans ı olsun veyatta eklenti zenginliğinde site açık larında yeni modul özellik yazdırmaya kalktığımda bütçe dostu olan hangisi olur