webpaket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ad soyad bilgisi yazmanız gerek ve profil fotoğrafınızın kendi fotoğrafınızın olması gerekiyor. Ayrıca postlarda kendi resminizin bulunması lazım
postlarda neden kendi resmimizin olması gerekiyor hocam