Benim en kötü rahatsızlığımdan biridir "kendi kendime iyileşirim" düşüncesi.

Hocam ne yapıp ne edip doktora görünmelisiniz. Davranışlarını etkileyecek derecede sıkıntısı varsa mutlaka önemli bir şeydir. Belki de basit bir çözümü olan bir şey doktora gitmediğiniz için içinden çıkılmaz bir hâl alabilir.