Merhabalar;

mevcuttaki sitemde adsense ayarlarını yaptım fakat bazı noktalarda kafam ciddi anlamda karıştı siteye çerez eklentisi adsense üzerinden gdpr mesajlarını aktifleştirdim fakat bunu siteye mi entegre edicem yoksa otomatik site kit mi edecek darma duman oldum kısaca bana bu konuda fikir ya da şunu yap dicek kişilerin yardımına ihtiyacım var.

site link: fbix.net