Halka arzlarda dipten alınan hisselerin işlem görmeye başladığında kağıtların hızlıca yükseleceği varsayılarak voleyi vurup kaçmaya müsait oldukları düşünülür bazende öyledir gerçekten ama istisnasız her arz için geçerli değil bu... Özellikle pandemi ile birlikte borsa ile hiç işi olmayan şirketler bile bunu bir gelir kapısı olarak görüp halka açıldı ve bazılarının hisselerini alanlar fena tuttu