duzsim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer enerji firması ise al, 1 hafta tut %70 kar görürsen direkt çık.

Ben hep bu şekilde duruyorum ve genellikle de böyle oluyor.
tüketimin çok olduğu sektörde dediğiniz gibi %70 gibi yükselişler olmuş hep teşekkürler