akbanktan sürekli halka arz için e postalar alıyorum biraz inceledim yatırım için uygun bir kanal mıdır mesela aile üyelerimin adına da satın alsak deneyimleyen hocalarımın izlenimlerini bekliyorum teşekkürler.