Gucluyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35.000 TL'den bazen biraz daha az bazen biraz daha fazla maaş alıyorum ama Tekirdağ gibi yerde geçinemiyorum. Geçinemiyorum derken ne istersem alıp yiyorum ama alım gücümün halen tatmin edici olmadığını düşünüyorum. İstanbul gibi yerde çok daha zorlayıcı olabilir.
Hocam ne yazık ki sistem kan emmek üzere kurulu. Yol parasını bile dert ediyorlar kocaman şirketler