Dönem dönem yapıyorum. Adobe creative konusunda çok stabil değildi sistem. Sürekli lisansınız bitti uyarısı alıyordum ve deflarca destek istemek zorunda kaldım. Sonunda kötü hizmet ben orjinal hesap sahibi yaptı. Onun dışında bir problem yaşamadım. Ama bu problem tüm bu tarz hesaplar için geçerli diye düşünüyorum. Onun dışında destek sistemleri iyi bir muhattap bulabiliyorsunuz karşınızda