Hiç borç yapmam ben sıfır gözükür diye girdim 20k tl borç çıktı iyi mi.

Neyse ki o da kredi kartıymış ama benim kartta gelecek taksitleri de eklesen hepi topu 10k lira borcum vardır geçen gün 11k lira kart ekstresi ödedim onu hesaba katmadığını varsayıyorum.