hocam sımdı şöyle dıyım bır prestashop panel kontrolu ettınızmı bılmıyorum ama suan prestashop admın panel olsun kur sıstemı cevırı hersey muazzam demekkı sız prestashop tam test etmedınız anlasılan burdan cok musterımıze prestashop kurduk suan ındexlemeler satısları arttı opencart gelıstırıcılıgıde yaptım ama prestasdakı gelısmıs sıstemı bır magento ıle bır tutabılırım opencart cerez cunku yanlıs anlamayın gelsıtırıcı olarak az kısıyız ama emın olun daha dun bıle bır musterımıze bu hafta bıle bır musterımızın ısını teslım edıyorum ve musterı gorunce sasırıyor ondan dolayı bence net olarak demo panellerını gormenız yeterlı hocam