Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sistem uzmanı olarak prestashop derım neden dersenız daha guzel kolay sorunsuz hatasız ıslem cunku
Bende öyle duşunu yorum ama forumda hep karşılatığım şey şu prestashop hataları bir modül tema el ettiğimizde script sorun varmı diye 0 dan incelemek ve Türkiye'de ps için geliştiricisi çok az en azından r10 da gördüğüm kadarı ile admin paneli TR ye dönmüyor oto çeviride devreye girince menü sidebarı açınca menü resmen mal oluyor 2 gündür demo sitemde can çekiştiriyor bana öpen cart da o kadar fazla sorun göremedim tabi ama önemli olan modül zenginliği - scriptteki açıklar -hataları -performans ı -müşteri ve adminler için temiz ve sağlıklı bir kullanım hissiyatı