Çok geçmiş olsun.
Geçmeyen karın ağrısı varsa önemseyin.
Gitmiyorum diye bir şey yok sözü geçen birisi gelsin doğru hastaneye gidin.
Benim arkadaşımda olmuştu Apandistin patlayacak dedim geçer dedi o gece doktora gitmiş tahlil falan yaptırmış gece bişeyin yok deyip yollamışlar ertesi gün yine geldi işe hala aynı ağrıdan bahsediyor götürdüm başka hastaneye 2 saat sonra ameliyata aldılar biraz daha geç kalsak patlayacaktı.
Apandist olabilir elle baskı yaparak anlayabilirsiniz.
Ama daha farklı şeyde olabilir.
Hastaneye gidin bir şekilde

: