EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şeker de çok yüksek sinir yapıyor hocam.
2 gün kullanmadı hapı... gözlerimi karartıyor dedi daha sonra ondan değil diye ikna ettik bugün geri başladı ve bir sorun yok diyor... tekrar doktora götüreceğim şeker hapı için bunu aile hekimi vermişti