tekrardan teşekkür ediyorum özenle yazınız için... maalesef annem de çok detaycı ve takıntılı biridir... her şeyi kafasına takar... ama bu yoldan da çıkacağız inşallah
çok teşekkür ederim... ailem olmasını geçtim en yakın arkadaşlarım annem ile babam... Allah kimseye yaşatmasın en hafifini bile
çok teşekkür ederim evet şekeri var yarım olarak kullanıyor yeni bir hapa geçti eski hap üretimi sonlandırılmış
Şeker de çok yüksek sinir yapıyor hocam.