emirhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SMS Onay yerine sadece smm panel açıp oraya odaklanmanız daha iyi olacaktır sizin için.
Sebebi nedir? Gördüğüm kadarıyla 10 kişiden 9'u SMM açıyor.