Merhaba, Konuştuğum hiç kimse vergi ile alakalı bilgi vermiyor. R10'da konu açmak durumundayım.

Şahıs şirketi açmak ve vergi vermek istiyoruz lakin önemli bir kaç özel sorularım olacak danışabileceğim birileri var mı?