valla son zamanlarda can çekişenleri görüyorum artık adse borç takamıyorlar diye ağlıyorlar, yöntem bitti mi öldü mü falan filan konuları açılıyor, zevkten 4 köşe oluyorum.
ancak sorun onlarda değil türk milletinde. çünkü kimsenin sesi çıkmıyor bu adamlara. adam gelmiş burada rahat rahat spam bot konuları açıyor, milletin reklamına tıklayıp parasını adeta çalacak, milletin karısının kızının fotogrqafı ile fake hesap açacak vs.vs.vs
bakıyorum konulara 0 tepki. ya onu geçtik alkışlayıp motivasyon cümleleri kuranlar var.
ee yapacak birşey yok, bir gün gelir ucu size dokunur zamanında tepki göstermezseniz.