Ne güzel, herkes motorcuları gömmüş Şeritten git diyen olmuş! 1 gün gelsin motorumu vereceğim, 10km şeritte sabit sürsün de görsün nasıl dümdüz ediyorlar. Örneğin ışıklarda motorların arabaların arasına girmesinin sebebi tamamen kendilerini koruma amaçlıdır. (Eğitimli motorculardan bahsediyorum) Trafikte bir aracın arkasından şeridi ortalayıp gittiğimizi varsayalım, ve trafik sıkışıyor. Arkadaki duramazsa ölüyorsun. Araya girersen kurtulma ihtimalin daha fazla. 4 silindir motorum var ve üstünde orginal egzoz var. 600cc 4 silindir motorun egzozundan ses çıkması çok normaldir. Maalesef eğitim eksiği trafik dahil her yere boy gösteriyor.