Beyler merhaba 1 seneden fazladır çalıştığım seo firması wix den wp ye geçmemi söylediler. ve site taşıma vs. herşeyi onlar halletti. ama hız konusuna çözüm bulamadılar ve bende böyle birşey yazdım. ve bana verdikleri cevap da burada. Ben mi çok iyimserim, onlar mı beni sallıyor yoksa Haklılar mı ? Lütfen Yorum Yapın beni bir aydınlatın. Teşekkürler şimdiden . (3 farklı dil bulunan bir E ticaret sitesi) . (1 hafta önce sitedeki hataları bulup düzeltmesi için forumdan bir arkadaşa verdim, daha çalışması bitmeden bir kontrol edeyim dedim hızı 81-98 e çıkartmışlar.)