uzun süredir araştırıyorumm ama hangisini alsam die karar veremedim güzel bir airsoft almak istiyorum kullanan ve memnun olan varsa linkleri bekliyorum
Kral puncher breaker 5.5 Ahşap kundak Pcp tam setim vardı 1 sene kadar kullanmıştım vaktiniz var dağa bayıra gidip atış yapabiliyorsanız keyifli ancak şehir merkezinde tüfekle zor ufak tabancalarla başlayabilirsiniz. Kutu kola tenekesi vurursunuz 🙂