S3m1h adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tete zaha almaya gerek yok hocam, sıradan oyuncularla da gs içerde masa üstünde her zaman şampiyon
Hadi masada kazandık, içeride dışarıda 3 0 atmamızda mı hakemle oldu? Bi bitmediniz hocam .d