amrdvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Asosyallik fasa fiso kişinin kendinde biter bence. Maaş konusu tatmin eder mi şüpheli. Malum Türkiye şartları.
Maaş içinde tecrübe kazanmaya bakıcaz artık her meslek alanında bu şekilde