Josephh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende de astigmat var air optic kullanıyorum, bir sıkıntı çekmiyorum hocam, tavsiye ederim
Kullandım hocam ama fayda etmedi ne yazık ki sağ göz özellikle sanki hiç lens yokmuş gibi buğulu gösteriyor