ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/is-verenler/3766...eklenecek.html
https://www.r10.net/is-verenler/3768...eklenecek.html

2 tane konu açmışsınız. Yaptıracağınız iş en az 2 günde yapılabilecek bir iş tam teşekküllü olarak.
Verdiğiniz 300 TL alıcı kişiye küfür niyetinde olmuş. Eğer 300 TL'den 2 gününü harcayabilecek arkadaşlar var ise bana da ulaşabilirler.

İşin komik tarafı 3. konunuz ve 3 konuda da işi yaptıramıyorsunuz.
İsi yaptiramama sebebimiz 800 e tamam dediğimiz kurnaz smm ciler admin panel aldıktan sonra vazgeçti iki konudada adamın smm paneli varmis verdik şifreyi on dk sonra yapamam diyor bakıyoruz kendiside smm ci ondan dolayı böyle net anlattım her şeyi fiyatı az ve direk 300 verme sebebimde SQL dosyası yükleyip istenileni yapmadan işini düzgün yapmayan ve bin lira fiyat isteyen kurnaz bu işte iyi olduğunu düşünenler yazmasın bı öğrenci yazsın dur burada belirttik ve şu an işi 700 den verdik malesef profesyonelin diye gezinip bı SQL yüklemeye bir sürü para isteyen çok kurnaz ve boş adam var hocam