Allah yardımcıları olsun, umarım kötü bir şey yoktur.
geçmiş olsun umarım can kaybı yoktur.
Şuan Derincedeyim bölge bana yaklaşık 4/5 km uzakta. Ses duyduk ama bi basınç bizde olmadı. Ağır yaralılar var diyorlar.
Geçmiş olsun
Geçmiş olsun. Umarım en hafif şekilde atlatılır durum.
5 kişi yaralanmış Allah şifa versin.
Geçmiş olsun. Basınçtan dolayı patlama olmuş diyorlar ama işin işinde buğday olunca bir soru işaretleri canlanmadı değil kafamda.
Geçmiş olsun. Durum kötü gibi bölgede sağlam patlama olmuş.
Körfezdeyim duymadım sesi şimdi haberim oldu
Geçmiş olsun dilekleriniz ve şifa dualarınız için teşekkür ederim...