7 yıldır ihracat ile uğraşıyorum. 3 yıldır ihracat müdürü olarak çalışıyorum. sektörümde dünya geneli türkiyeyle iş yapan her yatırımcı beni tanır.
yıllık bu ülkeye soktuğum doviz yaklaşık 4 milyon dolar.
ama bu ücretleri göremiyorum. hatta bu ara zamdan bile faydalanamadım. yapmadılar.
bunları almak için istanbula gelmek şart biliyorum. ama o kalabalığın kaosun içinde yaşamaktansa 10 bin defa bu maaşı yeğlerim.
evin kira değilse her yıl araba modeli yükselttirir o para. sektör nedir sizin hocam ?