vido adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En kolay yolu e-devlet üzerinde 4a sigorta dökümünde görürsünüz, farkı. İşveren, o kısımları hallediyor yanlış bilmiyorsam.

neyse hocam ben şuna bakıyorum anlaştığım maaş tam alıyorum ya o bana yeter isterse brüt 1 trilyon sonuçta devlete vergi yargı algıya gidiyor bana bir şey yok cebime giren paraya bakmak lazım sonuç olarak hesabı da brüt göre değil net maaşa göre yapmak lazım