şöyle örnek vereyim diyelim 10 bin TL maaş anlaştım ya direkt maaş 10 ödeniyor maaş günü maaş hesabına bankaya yada 10 bin anlaştın asgari ücret 7500 tl ise 7500 tl bankaya maaaş hesabına ödüyorlar 2500 tl ise elden zarfla veriyorlar ama brüt kesintisi falan olmuyor bu 2 yöntemle gitti hep demek ki bana denk gelmedi
En kolay yolu e-devlet üzerinde 4a sigorta dökümünde görürsünüz, farkı. İşveren, o kısımları hallediyor yanlış bilmiyorsam.