darkworld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 4 yıldır çekim yapıyorum bugüne kadar en ufak problem yaşamadım.
Galata kulesinin orada drone sinyal müdahalesi uyarısı dışında çok şükür bir problem yaşamadım drone 249 gr bu arada
Geçen Bağcılar'da bi işletmenin çekimi için drone kaldırdım, bi baktım polisler haritada gözüküyo Polisten kaçın şarkısı eşliğinde olay yerini terkettim