KissYou adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakın zamanda vodafonedan turkcelle geçtim fakat geçen ayın faturası halen bana mesaj veya mail yoluyla gelmedi, sistemden başkasının faturasını ödemeye tıklıyorum numaramı yazıyorum, burdan yalnızca faturalı hattın ödemesini yapabilirsiniz diyor. Bu borcun katlanmasından korkuyorum nerden ödeyebilirim?
e-Devlet üzerinden sorgulayın hocam.