Haklısınız. Otomatik demo şart. İçine eğitim vs gömüp millete demo sunup öyle mesaj gönderttireceğim. Bi ara yaptım bunu ama demonun eğitimini istediler, yapamıyorum diyip vazgeçiyorlar ona da bi çözüm üretirim artık.
indirttiğin içeriğin içine
kurulum.txt koyacaksın basitten git.
çalıştır,
sağa sola tıkla
hesap yükle
şu bu vsvsvsvs
basit ve anlasılır sekilde yaz mehmete anlatır gibi. gerisi basit.