dev adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haizranda geldim, sicaktan uyuyamadim.
Agustos'da dusunemiyorum bile
thelunar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu sıcakta dışarı çıkılmaz foruma hiç gidilmez
Kutupesmeri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazlıkta olmasam gelirdim
Gelseydiniz güzel olabilirdi üstadlar