trk2019 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Enflasyon sayesinde herkes zengin oldu artık zengin miyim değil miyim? sorguluyor millet.
yo ben enflasyon sayesinde hiç sorgulamıyorum hocam direkt fakirim. Kur korumalıya milyon yatıramadım, 40 bin tlye araç alamadım, 230 bin tlye ev alamadım. Şuan bu trenleri kaçıran herkes net fakirdir ve %90ı öyle olmaya devam edecek