Canının istediği zaman uyanıp, canının istediği gibi eğlenip, canının istediğini yiyip içip, canının istediği saatte yatıp yine canının istediği saatte uyanmak vs diye kısır döngüye girdiğin an zenginsin bence 😂 ben şuan canımın istediğini yiyip içip, mesai saatlerinin izin verdiği saatte uyuyup, mesai saatlerinin izni dahilinde gezebiliyorum. Bana şuan, şuanki hayatımda 2 3 m versen zenginim diyemem. Eğer mesai kavramı kalkmazsa hayatımdan asla zenginim diyemem. Benim canım istediği için çalışıyorum, zorunda olduğum için değil demem lazım 😂😂