Eğer bugün çalışmayı bıraksanız bile hayatınızın sonuna kadar alım gücünüz düşmeden lüks içinde yaşayabiliyorsanız bence zenginsiniz demektir. Lüks deyince ev araba gibi ufak tefek şeyler aklınıza gelmesin. Canınız sıkıldığında güzel bir yelkenli alıp denize açılabilecek kadar lüksünüz olmalı diyorum. Bunun haricinde para kazanmak "zorunda" kaldığınız her senaryoda bence zengin değilsiniz.